Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine priJagodi.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina je namenjena tako fizičnim kot pravnim osebam. Nakup lahko izvršite kot gost, kjer prijava ni potrebna ali kot uporabnik, če se v trgovino prijavite. Prijavljeni uporabniki lahko svojim nakupom sledijo preko uporabniškega računa.

V podjetju skrbimo za varovanje in tajnost podatkov naših uporabnikov. Podatki bodo uporabljeni le za potrebe spletne trgovine priJagodi.si.

 

IZDELKI

Večinoma so izdelki unikati (ročno delo), zato slika izdelka lahko odstopa od dejanskega izgleda izdelka. Možnost tudi naročila izdelkov po vaših željah.

CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa).
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo prodajalec kupca o tem obvestil. Prodajalec bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).

V ceno ni vključen strošek dostave.

Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen kjer je navedeno drugače (akcije).

NAROČANJE

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. Naročiti je možno tudi tiste izdelke, ki v času naročila niso na zalogi. O roku dobave le teh se stranki dogovorita po emailu. Kupec prejme po oddaji naročila na svoj elektronski naslov obvestilo o oddaji naročila. V roku dveh ur od oddaje naročila lahko kupec naročilo prekliče preko elektronske pošte andrejagoda@gmail.com ali preko opcije Kontakt na spletni strani. V najmanj treh delovnih dneh prejme kupec na elektronski naslov potrditev naročila ter informacije o predvidenem roku dobave. Minimalni znesek naročila znaša 1,00 €.

NAČIN PLAČILA

Izdelke je možno plačati:
- po predračunu preko TRR (vrednost materiala + stroški dostave Pošte Slovenije),
- pri prevzemu na naslovu trgovine z gotovino (vrednost materiala).

V primeru plačila izdelkov preko TRR vam v potrditvenem sporočilu pošljemo vse potrebne podatke za plačilo. V okence NAMEN vpišete št. prejega predračuna. Pošiljko pošljemo po pošti takoj, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Če izdelka ni na zalogi, se o roku dobave dogovorimo preko el. pošte.

DOSTAVA

Izdelke, ki so na zalogi, vam dostavimo preko Pošte Slovenije v najkrajšem možnem času, najpozneje v roku 7 delovnih dni od prejema naročila oz. plačila predračuna (predračun se smatra za plačanega, ko je viden znesek predračuna na našem TRR).

Za izdelke, ki niso na zalogi, vam rok za dostavo sporočimo preko elektronske pošte. Enako velja za izdelke narejene po naročilu.

Za naročene izdelke v vrednosti do 70,00 EUR stroške dostave v vrednosti 4€ krije kupec, pri nakupu nad 70,00 EUR pa stroške dostave v celoti krijemo mi.


VRAČILO

V primeru, da želite izdelke vrniti (brez navedenega razloga), nas morate o tem obvestiti po elektronski pošti v roku petnajstih dni od prejema izdelkov, čas za vračilo izdelkov pa je trideset dni od prejema le-teh. K priloženemu vračilu morate priložiti kopijo računa. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži ter v istih količinah kot ste jih prejeli. V primeru, da zahtevani pogoji ne bodo izpolnjeni (nepoškodovanost izdelkov, originalna embalaža, enaka količina kot je bila izdobavljena), vam vrnjenih izdelkov nismo dolžni sprejeti nazaj in tako povrniti kupnine. Vrednost izdelkov (brez poštnine) povrnemo v roku 15 dni od prejema vrnjenih izdelkov na vaš TRR. Vse stroške, kateri nastanejo ob vračilu blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Naslov za vračilo:
priJagodi, Andreja Kodrič, s.p.
Zabreznica 50h
4274 Žirovnica

REKLAMACIJE

Če ste prejeli napačen ali poškodovan izdelek, nam ga lahko vrnete v roku petnajstih dni od prejema pošiljke. Če izdelka ni mogoče zamenjati, vam vrnemo denar. Ob reklamaciji je potrebno priložiti kopijo računa ter navesti razlog za reklamacijo. Poškodbe paketa oz. poškodbe izdelkov, katere so nastale med prevozom, je potrebno reklamirati na najbližji Pošti Slovenije, o reklamaciji pa morate obvestiti tudi nas.


Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb splošnih pogojev. Za napake na spletni strani www.prijagodi.si ne prevzemamo odgovornosti.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!